Curs BNR - 10 Iunie, 2019 EUR: 4,72 RON USD: 4,19 RON

Apartament|Garsoniera de vanzareEXPLOREAZA 3D si FILM! Distinsa Resedinta, in magica pozitionare

Adresa: Drumul Poienii, Brasov, Brasov

196.000 EUR ( pretul nu este negociabil, contine TVA si nu are comision. )
adaugat acum 9 zile
Caracteristici
Nr. camere:
3
Nr. bai:
3
Nr. bucatarii:
1
Nr. balcoane:
3
Suprafata utila:
132 mp
Compartimentare:
Decomandat
Confort:
1
Etaj:
2
Tip imobil:
Bloc de apartamente
An constructie:
2012
Nr. niveluri:
P+6
Structura rezistenta:
Caramida
Nr. locuri parcare:
2
Nr. garaje:
Alte informatii
Oamenii vor uita ce ai făcut sau ce ai zis, dar nu vor uita cum i-ai făcut să se simtă. Plan Marketing Ascendent Imobiliare AMAZING TEAM, INTERN, pentru REX-uri editia Iulie 2020 Cuvant inainte: Diferențierea este cheia succesului pentru orice prestator de servicii. În imobiliare, pe lângă profesionalism, este nevoie și de un strop de creativitate. În imobiliare, reputația si recomandare este cea care aduce clienții, astfel că seriozitatea și profesionalismul sunt caracteristici fără de care o carieră îndelungată este imposibilă Specificam ca Planul Intern de marketing are caracter OBLIGATORIU! 1. Planul, schita proprietatii si analiza juridica a documentelor de proprietate. 2. Analiza comparativa 3. Stabilirea pretului de listare. 4. Stabilirea strategiei de marketare. 5.Sedinta foto profesionista, alegerea lor si prelucrarea. 6.Tur vitual, prelucrarea si redactarea acestuia si/sau Filmare cu drona 7.Redactarea textului publicitar, Titlu si descriere ( care sa sublinieze unicitatea si punctele tari ale proprietatii) si sa se adreseze clientelei tinta si sa confere unicitate. 8.Se incarca pozele, Tur-ul virtual, schita (obligatoriu), textul si se completeaza TOATE detaliile (mp utili, mp construti, configuratia, nr de nivele, nu fronturi si marimea, terase, nr si marime,, pivnita, spatii auxiliare, loc parcare, numar vecini, vecinatile, etc.) in CRM si in program FlexMLS. La fiecare oferta la sectiunea poze se ataseaza ca penultima poza, schita proprietatii iar ultima fotografie, sigla firmei ( exceptie face FlexMLS, unde nu incarcam si sigla firmei) 9. Cand oferta este completa in imo si CRM, se anunta coordonatorul de anunturi, pentru a fi data oferta, online pe imobilire.ro si pe ascendentimobiliare.ro ( olx, storia, wizmo, komezz ro -imobile.ro, imobilire.ro ) 10..Se pune oferta in retea interna , gup WhatsApp intern. 11.Se monteaza Bener la locatie. 12. Administrarea benerului ( sa fie curat, verificat periodic, personalizat iarna, etc. ) 13, Pregatirea consilierului dedicat pentru prezentarea proprietatii ( ce aratam prima oara, ce aratam ultima oara, pe ce construim prezentarea etc.) 14. Se pregateste proprietatea pentru vizite, (ex: aerisirea proprietatii cu 15-30 min inainte, se aprind TOATE luminile, se face ordine in hol, intrare apartament, miros placut , fara prezenta animalelor de companie, etc........................................................ ........................................................................................................................) 15. Se pregateste proprietarul pentru vizite. (ex.pregatirea in cazul in care este sunat direct de un client/ coleg de la alta agentie/ cand suna clientul la usa, lasarea la proprietar fisa de prezentare si cartea de vizita,:recomandam ca proprietarul sa nu interactioneze, cu cumparatorul. etc............................................................................... .............................................................................................................................................. 16.Se prezinta oferta, cu toate detaliile, TUTUROR colegilor din biroul ASCENDENT IMOBILIARE 17. Se instinteaza vecinii, personal, de proprietate. 18. Se pregateste cumparatorul pentru vizite ( ex.: ii recomandam sa nu se discute despre pret, il instintam dinainte despre punctele delicate, se pregateste fisa de prezentare , pe care o vom inmana cumparatorului dupa vizionare,etc............................................................) 19. se prezinta oferta in reteua agentilor imobiliari, colaboratori din Brasov.( grup-uri Whatsapp) 20.Se trimite prin email oferta tuturor colegilor din Brasov si din tara ( vezi lista colaboratori )- cu urmatorul continut: “Buna ziua, Va multumim pentru colaborare si recomandari! Va facem cunoscuta o oferta in Reprezentare Exclusiva: (Aici se ataseaza link-ul ofertei de pe ascendentimobiliare.ro) La acesta oferta garantam comison de coaboare, din partea proprietarului, agentului/agentiei colaboratoare.” Si atasam 3-4 fotografii 21.Se suna cumparatorii din baza de date, pentru a li se prezenta oferta, ( se selectioneaza dupa: suma, cuvinte cheie, etc.) minim 5 telefoane / zi. 22. Tabel de prezentare oferta (, nume prenume, tel, observatii) 19.Se promoveaza oferta pe cat mai multe site-uri posibile (vezi lista lucrata in acest scop), minim 1anunt/zi ( detalii promovare) 23.Se impart fluturasi (avem formatul pregatit vezi exemplu la Gabi) in zona unde este proprietatea si in zone invecinate. 24.Tiparire materiale de prezentare pt oferta care sa contina: Brosura de prezentare (generata automat de pe CRM ), Planul/ schita imobillui, si cartea de vizita agent responsabil. Acestea se lasa si la proprietar (daca acesta locuieste in imobilul ce face obiectul actiunii) si se dau la fiecare prospect ce viziteaza sau vine in firma (si se arata interesat de proprietate) 25.Localizarea prospectilor in cercurile de influenta. 26.Se ataseza oferta, cu brosura de prezentare si schita, in Mapa interna prezentare REX , ce se afla in sala de receptie clienti. 27.Se monitorizeaza ofertele concurente, prin creearea de alerte, pentru proprietatea in speta, pe: imobiliare.ro. magazinul de case, romimo, museimobiliare, etc. 28.Analiza alternativelor financiare pt prospectii ce arata interes pentru proprietate, 29. Follow up la prospectii ce au vizitat,proprietatea sau au primit detalii despre aceasta, sau email etc. pentru a afla care sunt punctele tari si punctele mai putin tari ale proprietatii si pentru sprijin in luarea deciziei de cumparare si pentru a trage concluzii pentru abordarea planului de marketing in continuare. Aceste oferte concurente se aduc la cunostinta proprietarului. 30.Organizarea evenimentului Open House vezi pasi Suceed!!!! 31..La cca 90 - 180luni dupa caz, se trimite raport detailat catre vanzator pentru a analiza impreuna, pozitia, situatia pe piata a imoblului si refacerea panului de marketing. 32..Minim o data la 14 zile, proprietarul este informat pentru al instinta ce activitati sau efectuat din planul de marketing. 33, Dupa fiecare vizita la locatie, cu un prospect se anunta proprietarul despre reactiile cumparatorului. 32.Se face cunoscuta oferta prin retele de socialzare, gen, Facebook (pe pagina personala, pe exclusivitati Brasov, pe exclusivitati Romania, imobiliare.ro
Contact
Reprezentare Exclusiva ASCENDENT IMOBILIAREagentie | REMAX Ascendent